Sunday, September 1, 2013

Mereka kawan,merekalah keluarga .

Assalamualaikum.
Hai you alls . Weh,dah lama gila aku tak update blog.
Apa kejadah yang aku buat selama ni hah?Haish risau aku.
K,sebenarnya,sejak aku mula masuk maktab ni,aku makin malas nak update blog.
Internet lambat gila nak mati.
Ni pun aku update kat library.Pensyarah suruh datang buat assignment,tapi aku datang buka blog.
Haram jadah perangai.
Btw,dah 2 bulan kot aku kat IPTHO a.k.a Intitut Perguruan Tun Hussein Onn.
Lahai,mula-mula datang,sumpah homesick gila.Paling teruk time aku sakit haritu.Hari-hari nangis nak balik.Bajet johor dengan kelantan dekat gila.
Tapi,bila dah sebulan kat sini,aku dah boleh pasrah dengan takdir illahi.
Hamboi ayat .
Time orentasi pun okey.Okey gila.Hari pertama orentasi dah kena nyanyi kat depan.Bahagia weh --'
Classmate aku pun ok. Semua best. kitorang dah macam satu family dah gamaknya.
Pensyarah?Semuanya sporting gila!Paling best,mentor kitorang yang dipanggil Daddy tu memang baiklah weh.Dahlah comel.*Mampus aku kalau bini dia baca*
Paling tak boleh blah,aku ada geng yang paling bangang di asia tenggara.Sumpah syok gila.
Kau bayangkan,Kantin,cafe,and koperasi a.k.a IPTHO mall,semua dah kenal kitorang berempat.
Nak buat macam mana,pergi mana-manapun,kitorang asyik melalak je.Bajet IPTHO tu milik kitorang.Ahaks.
Hah,malas dah aku nak membebel panjang-panjang,bukan ada orang baca pun .Buat malu je. 
Kbai .

Psv class .Time latihan koir. Sayang korang !

Dari kiri,Ayni,Wawa,aku and Bella .Yeh!Kitorang geng :D

Oh,btw,kelas aku ada 20 orang.3 je lelaki.Islam sorang,cina sorang and kristian sorang.
yang lain semua perempuan.Ada cina,melayu and kristian.Yey!Perempuan berkuasa. Haha

Bai .



No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~