Sunday, March 31, 2013

Thank you my first follower!

Assalamualaikum semua.
Alhamdulillah,dah tiga segmen aku join.Mula mula tu aku join sebab nak tambahkan follower je,tapi tiba tiba rasa seronok pula join segmen segmen ni.Yelah,nak buat aku tak pandai lagi so join jelah jawabnya..Sekarang ni aku rasa gembira sangat sebab dah ada follower even baru je sorang!
Terima kasih sebab sudi follow blog aku eh!
Sayang kau!



Aku harap sangat blog aku diterima ramai.Kalau ada yang tak kena silakan bagi nasihat.Akan ku terima sepenuh hati.
Krukkkk,krukkk,krukkk..Perut eden berbunyi la.Tolong hantar pizza boleh.Ni alamat aku.

Batu nisan nombor 6.

Astagfirullahalazim!Dah ada cita cita nak pindah tempat tinggal ke?Ok tak!Tukar topik please!

jom ke entry seterusnya!Naik seram aku tengok ayat dalam blockquote tu.
Jom jom pindah entry!

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~