Tuesday, June 11, 2013

Kenapa mesti 'Biawakitucomel'?

Assalamualaikum.



Ok hai.Aku bosan .Aku takde idea nak buat entry but nak buat juga.

Oh tadi aku buka blog yang aku join segmen review blog.
Ohoo dah lama sangat tak jengah sana.Bila buka,tengok-tengok dia dah review blog aku.
So i'm so excitedddd ok!

Thanks sebab review and komen blog saya.
At least saya tahu apa yang boleh dijadikan topik dalam blog. :')

 Eh sambung!Bila baca ,tiba-tiba terkelu sekejap.
Dia tanya kenapa aku letak link blog yang berbunyi 'Biawakitucomel' .

Why?Why?And why?Hum meh nak jawab.Aku buat link sebegitu sebab aku nak something yang different.
Sebab lain,entahlah yang pasti aku bukan peminat biawak ye,tidak sama sekali.
Aku sukakan kelainan.
And last sorry if link blog aku buat korang rasa geli nak jengah blog aku.So sorry :'D

Kbai ~

1 comment:

  1. Kreatif nya bagi nama biawak itu comel kan. Bagus-bagus. Now baru la tahu kenapa.

    ReplyDelete

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~