Wednesday, May 29, 2013

Dia boyfriend terhebat .

Assalamualaikum.



Sekarang ni  aku nak tulis pasal boyfriend aku.Awumm gedik je bunyinya.

Dia sangat hensem.Hensem sesangat.
Tak pernah aku jumpa lelaki sehensem dia.
Dia buat aku melting. :*
Dia kuat.Baik.Rajin.Bertanggungjawab.

Bila aku sedih,dia peluk aku.Dia bagi aku semangat.Dia cium dahi aku sambil cakap "sayang,jangan sedih." :')

Dia boyfriend yang sangat berani.
Dia jaga aku.Dia lindungi aku dari orang jahat.
Sweet kan?

Dia selalu pimpin tangan aku bila kitorang keluar.
Dia tak kasi aku jalan sensorang.Katanya "bahaya".
Bila aku sakit,dia bawa aku pergi klinik,dia paksa aku makan ubat dan dia belikan aku apa saja yang aku nak makan.

Bila aku ada masalah,dia selalu dengar,dia pujuk aku,dia nasihat aku dan dia lap air mata aku.
Dia selalu berusaha untuk tunaikan segala keinginan aku.

Dia boyfriend pertama aku.
Bila aku bosan,dia berusaha hiburkan hati aku,dia ajak aku jalan-jalan walaupun dia penat sangat.
Bila tiba birthday aku,dia akan sediakan hadiah untuk aku.
Tak pernah sekalipun dia lupa.
Tapi tu dulu....

Sekarang dia dah takde.Dia dah pergi jauh.Dah lima tahun dia tinggalkan aku.Hari-hari aku rasa sunyi.Aku rindu dia.Rindu sangat.Tapi aku tak boleh nak luahkan kat sesapa pun sebab takde yang sudi dengar.
Sampai sekarang hati aku masih untuk dia.Dan aku percaya hati aku selamanya untuk dia.




Dialah ayah aku.
I MISS YOU AYAH :')

Al-Fatihah buat hero dunia akhirat saya .

2 comments:

  1. Al fatihah :') Semoga Arwah Ayah awak ditempatkan ditempat orang yang beriman :) Amiiinn~

    ReplyDelete

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~