Monday, May 6, 2013

Form 6 ? -..-

Assalamualaikum..

*Ni moyang aku....punya kawan.Omei tak dia?*


Weee~Akhirnya dapat juga aku update blog omei ni setelah berabad tak boleh online.Berabad?Omei? K Whatever -..-
Oh semalam keputusan PRU13 keluar kan?So amacam?Puas hati?ohhooo tutup cerita.
Lusa dah kena daftar form 6.Sumpah takde semangat langsung nak masuk bila dapat tahu semua geng aku tak masuk.
Bayangkanlah sorang-sorang je.Dulu kemain lagi semangat nak masuk sebab bestie aku nak masuk sama,last-last dia cakap nak pergi kerja kat taska akak aku.Keluar asap dari hidung den.Dan sekarang tinggallah saya sendirian.
Bila aku minta nak kerja kat taska tu,boleh pula kakak aku cakap

"Selagi tak habis belajar,jangan harap boleh kerja!"

Geboom!Sentap mak nak.
Bila aku cakap nak join dia pergi bandung,boleh je dia buat lek buat pekak buat tak dengar kasi gua hangin satu badan.
Sampai sekarang aku mogok dengan kakak-kakak aku tu.Tapi takde pula dia pujuk aku.Eh kesah pulak aku kan?
So kesimpulannya aku kena masuk form 6 sampai dapat tawaran yang bombom kebabom.Tapi aku tak tahu bila?Mungkinkah langit akan runtuh dulu baru dapat?Mybe.
Oh btw,siapa dapat interview maktab?Kita geng!Doakan aku ye nyah.Muahahahaha

Kejap nak tanya,kalau aku cakap aku benci form 6 adakah ianya berdosa?

Kbai~

1 comment:

  1. http://protozoafahanan.blogspot.com/September 25, 2013 at 9:03 PM

    no prob... Aku pon BENCI form 6!

    ReplyDelete

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~