Monday, April 29, 2013

Kenapa Running Man sangat popular di seluruh dunia?

Assalamualaikum..
Korang pernah tengok tak Running Man?
Ramai yang cakap best,so hari tu aku rajin-rajinkan diri untuk tengok R.M tu.
Komen aku,bolehlah.Aku cakap macam tu sebab aku baru tengok 1 episod je.Tu pun aku tengok dengan kakak aku sebab dia memang minat gila R.M tu.Bila dia balik kelantan,hari-hari aku dengar dia gelak sorang-sorang.Tapi aku terburuk sangka pula.Aku ingat dia gila akibat tekanan di tempat kerja.Muehehe baik tak aku?
Oh harap dia tak baca entry ni.
Back to the topic,Kenapa ye?
Sebelum aku bagitahu kenapa,sila tengok gambar kat bawah ni dulu.

Comel jekan?

Sebab :
Konsep rancangan yang unik dan misi yang berbeza bagi setiap episod.
Karekter bagi setiap watak mempunyai keistimewaan yang tersendiri.
Tidak menggunakan sebarang skrip.
Setiap watak tidak bersikap bajet hot.(boleh ke guna ayat cenggini?)
Tetamu jemputan yang berbeza-beza hampir setiap minggu.
Suntingan yang hebat daripada pihak produksi dan krew-krew yang hebat dan ramai.
Setiap watak mempunyai sense of humour yang tinggi.
Tempat-tempat yang dilawati sangat menarik.
Drama persahabatan,percintaan,dan pergaduhan yang ada dalam R.M.
Lee kwang soo si pengkhianat.

Credit kepada Fuyoo Media.

kbai.

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~