Sunday, April 28, 2013

Weh!Jom join segmen ni!Cepat!

Assalamualaikum..



Hello awak-awak semua.
Awak tahu tak tadikan,saya lepak dekat laman Amazing blogging kat muka buku,tiba-tiba saya ternampak ada seorang blogger ni buat satu segmen..
Awak tahu tak betapa menariknya segmen tu..
OMG!
Tanpa menunggu lama saya terus buka dia punya blog then tengok tarikh tamat segmen tu.
Lepas tengok je,saya terus buka sepuluh jari saya dan mengira hari ni berapa hari bulan.
Bila saya hitung-hitung,oh rupanya harini 28 april.
Dengan kehampaan yang melanda,saya pandang balik tarikh tu,tarikh tamat dia 29 april,tepat 12 tengah hari,so saya kata,ahh takda rezeki.
Tiba-tiba baru saya tersedar,rupa-rupanya saya masih berpeluang untuk join.
Dalam hati terdetik
 "Kenapalah aku ni bangang sangat?"
Terus saya penuhkan syarat segmen tu.Lepas dah settle,saya terus bagi link blog saya.Alhamdulillah,semua dah settle.
Sorry,harini aku mengedik sikit.Guna awak saya bagai.Oh pengsan moyang cu oi.
Sebenarnya tujuan aku post entry merapu ni sebab aku nak bagitahu koranglah.Manalah tahu kot-kot ada yang tertarik ke kan?Yelah biasanya kalau kita join mana-mana segmen,kita kena buat entry kan?Tapi segmen ni tak payah.Best kan?
Oh okeylah,aku dah nak stop merapu.Jomlah weh kita meriahkan segmen ni!Nanti blog kita akan review weh!Siapa tak nak?

Hah!Jom ke blog tu sekarang!

Oh btw,aku sarankan kepada sesiapa yang belum join group Amazing blogging dekat muka buku,dijemput sekarang sebab kebanyakan blogger akan umumkan segmen/contest kat situ?
*Betul ke?*
Alang-alang tu,sila add aku kat muka buku eh..Hehe promote jap.
Nadia shudin

Kbai~

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~