Saturday, April 6, 2013

Benar dan seram ! AWAS!!

Assalamualaikum ..
Fuh!Letih kot menanti blog ni loading.
Hampir hampir je nak jadi gila,nasib baik tak jadi.
Malam ni macam takde cerita best je..So terpaksalah aku rajinkan diri buka blog ni then menangis bagai nak gila bila tengok follower aku yang masih tak berubah.
Patah seribu bercampur dengan remuk hati ku~
KGELI!
K jom aku ada cerita seram yang nak share dengan korang!
 
 
 
JOMM!!
Tadi kankankan,dekat area perumahan aku ada orang xsiden.Akupun baru tahu masa bonda aku nak hantar aku pergi rumah nenek aku.Aku memang lemah kalau bab bab tengok benda cenggitu.
Bila sampai je rumah nenek aku,tak sempat eden nak pijak kaki kat lantai dalam rumah,nenek aku dah buka cerita pasal xsiden tu.
nenek aku cakap sorang yang xsiden tu terus meninggal.yang sorang lagi okey.
Nak tahu apa yang aku fikir time tu?
Aku fikir camni :

"Tempat xsiden tu dekat je dengan area rumah aku dan nenek aku,so mesti aku akan nampak benda bukan bukan.Oh hantu,jangan kau kacau aku!"

 
Aku tahu aku tak patut fikir macam tu tapi entahlah nak buat macam mana dah terfikirpun.
Tempat xsiden tu tempat yang selalu aku lalu so mulai sekarang aku memang tak nak lalu situ lagi!Takmao takmao takmao!
 
Seram tak cerita aku?Aku rasa kalau aku cerita pasal bonda aku bila mengamuk mahunya korang lagi seram sampai tak berani nak tidur sorangsorang kan?
Sebab tu aku tak nak cerita.
 
kbaiii~


No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~