Monday, April 29, 2013

Alhamdulillah.

Assalamualaikum..
Pagi semua..Eh pagi?
-.-'
Dah,untuk entry ni aku tak nak tulis berjela-jela,cukuplah sekadar menyampaikan perkara yang berkaitan tajuk kat atas tu.
Cu tengok bawak ni :



See!Hari ni dah cukup sebulan umur blog ni.Alhamdulillah.
Walaupun harapan aku tak tercapai untuk memiliki 100 followers dalam masa sebulan,tapi aku cukup berpuas hati.
Sekurang-kurangnya masih ada yang sudi follow blog tak seberapa ni.
Aku minta maaf sebab blog aku tak awesome macam blog lain,dari segi rupa,aku tak pandai sangat nak edit-edit ni.
Masih dalam pembelajaran.
Dari segi entry pula,ku akui memang kebanyakkan entry aku tak berfaedah.
Asyik cerita pasal hidup aku yang memang nyata forever bosan.
Dari segi bahasa pula,weee aku memang mengaku awal-awal lagi bahasaaku berterabur.
Ayat pula macam orang tak sekolah.
Paling penting,panggilan yang aku guna (Aku kau)Maaf!Tapi nilah aku.
Aku tak nak jadi orang lain walaupun aku tahu ramai gila tak suka dengan diri aku ni tapi nilah lumrah hidup.
Kita buat baik orang tak suka,kita buat jahat lagilah orang tak suka.
Dan soal follow mengfollow ni,bila korang dah follow aku,tapi aku tak follow korang balik,tu tak bermakna aku tak sudi.
Kadang-kala aku terlupa nak check kat Kotak membebel aku tu,so terjadilah perkara sedemikian.Muehehe
Oh btw,bila korang dah follow aku,tolong tinggalkan jejak,dan jangan risau,aku akan follow balik.
Bukan sebab aku nak bajet baik mentang-mentang followers masih sikit,tapi aku nak hargai orang yang support aku.
Korang tak tahu betapa bermaknanya bila ada yang sudi follow aku,rasa macam bermakna gila hidup aku.*Oh bajet*
Fuyooo!Panjang giloss entry ni padahal awal-awal lagi cakap tak nak tulis panjang-panjang .

Kbai~

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~