Monday, April 29, 2013

Jom tengok harga blog anda !

Assalamualaikum..
Hai uolls ..
Jom weh kita timbang blog masing-masing.Ke takda orang nak?
Tak kisahlah.Aku tahu mesti semua dah pernah buat kan?
So izinkan aku syok sendiri bajet ada orang baca entry ni dan cuba benda yang wujud sejak zaman batu lagi .
Aku memang macam ni.Bajet je lebih padahal sorangpun tak datang cuba.
Kstop merepek -.-'
Tadi,time aku timbang aku punya blog,rasa macam lawak je.Tak percaya?
tengok ni :


Hah harga dia yang aku kotakkan tu.
Lawak gila kan?Agak-agak lagi lawak dari nabil maharaja lawak tak?
Oh btw,aku redha sebab aku pun masih mentah lagi dalam dunia blogger ni.

Nak try juga?klik link kat bawah ni.

credit kepada Nabila Medan .

Kbai~

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~