Thursday, April 4, 2013

Oh dunia makin panas !

Assalamualaikum..
Rindu aku tak?
(Hek eleh!Tadi baru update!Bajet je lebih! =_=")
 


 
Tadi aku ada benda nak tulis kat sini tapi bila tekan je huruf A terus semua idea idea tu hilang dari kepala.
Sepatah harampun aku tak ingat so terpaksalah aku membebel tanpa sebarang motif.
Nak tulis pasal hal ehwal duniapun aku tak tahu langsung apa yang terjadi sekarang.
Serius aku cuma tahu tak lama lagi nak mengundi lepastu sekarang orang tengah sibuk kira tarikh sebab tak sabar nak balik kampung makan durian sambil sambil lepak kat kedai pak Aji minum kopi borak itu ini gosip sana sini sampai naik jenuh tangan pak Aji buat kopi.
Haisshhh!Dunia dunia!
 
Hah!sebut pasal dunia ni aku jadi teringat balik apa yang aku nak cakap tulis tadi.
Aku cuma nak tulis yang dunia sekarang ni makin panas sampai kucing akupun asyik berpeluh.
Kfine aku tipu.
Betullahkan dunia sekarang ni makin panas.
Kat kelantan ni langsung tak hujan sampaikan rumput pun dah macam kena racun.
Aku tahu dalam diam mak aku sedih sebab pokok bunga dah macam takde harapan nak sembuh.
Tapi hati aku okey je sebab lepas ni aku dah tak payah siram pokok bunga.
Yaaa aku memang malas okey!
Ku akui~
 
Tempat korang macam mana?Tak panas ke?Hujan tak?
Kucing korang tak berpeluh ke?
 
Ok bai~

No comments:

Post a Comment

Hai awak!
Jom komen sikit .Winkwink~
Tataa~